JAV bus pristatytos Lietuvoje kuriamų „Pulsar“ optinių prietaisų inovacijos

Laisvalaikiui lauke, šaudymo sportui, medžioklei ir kitoms civilių reikmėms skirtos įrangos bei aksesuarų rinkai svarbiausias įvykis kasmet būna JAV vykstanti verslo atstovams skirta paroda „SHOT Show 2019“. Tarp žymiausių prekės ženklų šiame sausio mėnesį Las Vegase vykstančiame renginyje dalyvaus ir pasaulyje pirmaujanti skaitmeninių bei termovizorinių naktinio ir dieninio matymo optinių prietaisų „Pulsar“ gamintoja, kurios pagrindinė būstinė yra įsikūrusi Vilniuje. Kasmet pajamas auginanti įmonė diktuoja rinkos tendencijas ir prognozuoja vartotojų elgesio pokyčius – technologijomis praturtintas aktyvus laisvalaikis tapo prieinamas visiems, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Keičia rinkos taisykles

„Kuriame įrangą, padedančią išplėsti žmogaus galimybes ir pamatyti tai, ko plika akimi ar su įprastais optiniais prietaisais įžvelgti neįmanoma. Vos prieš kelis metus termovizoriniai monokliai ar taikikliai buvo prieinami tik prabangos klientams, tačiau kartu su tobulėjančiomis technologijomis juos atranda vis daugiau aktyvaus laisvalaikio ir medžioklės entuziastų“, – teigia „Pulsar“ kuriančios UAB „Yukon Advanced Optics Worldwide“ marketingo direktorius Rytis Buračas.

Sausio 2–25 dienomis Las Vegaso „Sands Expo“ centre verslo lyderiai varžysis dėl dėmesio naujiems produktams ir išradimams. „Pulsar“ gamintoja šioje parodoje pristatys naujausius savo įrenginius – kišenėje telpantį metalinį termovizorinį monoklį „Axion“, dieninio taikiklio dydžio termotaikiklį „Thermion“, binoklius „Accolade“.

Svarbiausių bendrovės produktų – terminių monoklių – kaina prasideda nuo 1400 eurų, termotaikiklių – nuo 2500 iki 4700 eurų. Tai yra tris, keturis kartus mažiau negu kainuoja iki šiol rinkoje buvę ir ribotas funkcines galimybes turėję analogai.

Pasak R. Buračo, technologiškai pažangi produkcija už prieinamą kainą lėmė didelį paklausos šuolį. Prieš metus visos optinius prietaisus gaminančios įmonių grupės Lietuvos padalinio apyvarta siekė 57 mln. eurų, o per šiemet dar augo apie 30 proc. Iš viso, per paskutinius tris metus įmonės pajamos išaugo keturis kartus.

Pasaulinės rinkos lyderiai

„SHOT (Shooting, Hunting and Outdoor Trade) Show“ renginyje 2019 metais dalyvaus daugiau nei 2000 įmonių iš 100 šalių. Čia apsilankys virš 60 000 šioje rinkoje dirbančių profesionalų ir 2400 žurnalistų iš viso pasaulio. Parodos plotas užims 58 tūkstančius kvadratinių metrų – kiek daugiau, nei Didžioji Egipto Gizos piramidė, o norint ją apeiti teks įveikti pusę maratono distancijos – apie 20 kilometrų.

„Las Vegase vykstanti paroda yra ta vieta, kur visi pristato metų naujienas ir kovoja dėl būsimų užsakymų. Tai puiki proga pabendrauti su kitais gamintojais ir verslo partneriais, išplėsti pardavimo kanalus. Nors patys mažmeninėje rinkoje produkcijos neparduodame, tačiau su mūsų klientais bendrauja 70-yje šalių dirbantis distributorių tinklas bei aptarnavimo centrai, veikiantys kiekviename pasaulio regione“, – teigia marketingo vadovas.

Pasaulinėje medžioklei skirtų skaitmeninių naktinio matymo prietaisų rinkoje „Pulsar“ pirmauja. Iš žymiausių to paties gamintojo prekės ženklų „Pulsar“ ir „Yukon“ į JAV rinką iškeliauja apie 20 proc. produkcijos, Europai tenka apie 60 proc. Europoje taip pat veikia ir pagrindiniai įmonės partneriai. Būtent dėl patogios geografinės lokacijos prieš dvylika metų įmonė pagrindine verslo būstine pasirinko Lietuvą.

Įranga pritaikyta profesionalams

„SHOT Show“ organizatorių duomenimis, labiausiai augantis parodos segmentas yra teisėsaugai skirta įranga. Vien jai pristatyti bus skirta 15 000 kvadratinių metrų renginio ploto. Šis segmentas yra svarbus ir „Pulsar“ gamintojams. Lietuvoje vystoma „Pulsar“ produktų linija apima profesionalams skirtus optinius prietaisus su išplėstomis funkcinėmis galimybėmis. Ši produkcija yra skirta įvairių sričių specialistams – ne tik medžiotojams, gyvūnų stebėtojams ir tyrėjams, naktinio matymo ir termovizorinių foto bei video darbų kūrėjams, bet ir paieškos bei pagalbos tarnyboms, kurioms svarbu dirbti net ir be tiesioginio matomumo ar sunkiomis oro sąlygomis.

„Visiems šiuolaikiniams vartotojams itin svarbu tai, kad „Pulsar“ prietaisai yra integruojami su išmaniaisiais telefonais, planšetiniais kompiuteriais ir kitais išmaniaisiais įrenginiais. Tai leidžia optinio prietaiso rodomą vaizdą stebėti keliuose ekranuose, įrašyti, saugoti ir dalintis su šeimos ar profesionalų komandos nariais. Tokios galimybės iš esmės perrašo rinkos taisykles – mes pradėjome tai siūlyti pirmieji, o dabar vartotojai to reikalauja ir iš kitų gamintojų“, – teigia R. Buračas.

Skatina etišką medžioklę

Viena iš svarbiausių „Pulsar“ vertybių – skatinti etišką, saugų ir tausojantį elgesį medžioklės ir aktyvaus laisvalaikio metu. „SHOT Show“ renginyje, tarp kurio rėmėjų yra ir „Pulsar“, didelis dėmesys skiriamas medžioklės ir laisvalaikio metu naudojamos įrangos saugumui. Paroda kasmet surenka milijonus dolerių, skirtų JAV nacionaliniam šaudymo sporto fondui, kuris rūpinasi etiškos medžioklės bei taiklumo sporto puoselėjimu, saugaus ir atsakingo elgesio programomis.

Lietuvoje laisvai galima naudotis naktinio ir termovizorinio matymo monokliais, tačiau mūsų šalis kol kas lieka tarp nedaugelio, kur medžioklėje vis dar nėra leidžiamas naktinio matymo taikiklių naudojimas. Daugelyje Europos šalių naktinio matymo taikiklių įsigijimas teisės aktais nėra ribojamas, o kaimyninėse Lenkijoje bei Latvijoje naudotis medžioklei skirtais termovizoriniais taikikliais leidžiama laisvai.

Svarbūs darbdaviai

Lauko laisvalaikiui, medžioklei, šaudymo sportui bei apsaugai skirtos įrangos įmonės yra ir vienos didesnių darbdavių. Vien JAV šioje srityje darbuojasi daugiau nei 166 tūkstančiai darbuotojų. „Pulsar“ gamintojos įmonių grupėje dirba daugiau nei 1000 darbuotojų padaliniuose Lietuvoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Didžiojoje Britanijoje, Kinijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Baltarusijoje. Vilniaus padalinyje, kur kuriami patys sudėtingiausi „Pulsar“ technologiniai sprendimai, dirba beveik 150 darbuotojų.

Lrt.lt

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti

Powered by BaltiCode