Reklama 2

Interneto svetainių kūrimas: greičiau ar kokybiškiau?

Sporto salėse kartais būna užrašyta Citius Altius Fortius (Greičiau Aukščiau Tvirčiau). Tai olimpinis šūkis, tarsi skatinantis nestovėti vietoje. Panašiai galėtų būti aptariamas ir interneto svetainių kūrimas, mat šią paslaugą teikiantys asmenys kaip reikiant pasiraitoja rankoves ir kimba į darbą. O kaip susitvarkoma su priešprieša tarp spartos ir kokybės?

Kam reikalinga interneto svetainė?

Reikėtų pradėti nuo to, kad interneto svetainių kūrimas dažnai rūpi verslo įmonėms. Nors šiaip nuosavą portalą gali turėti kiekvienas žmogus, tačiau vykdant ekonominę veiklą, turint verslą tai tampa būtinybe. Šiais laikais virtualioje erdvėje praleidžiama daug laiko, čia ieškoma visokiausių prekių ir paslaugų, todėl mažų mažiausiai keista, jei įmonė į šias tendencijas numoja ranka. Nesiskelbti internete reiškia prarasti daug potencialių klientų.

Kad viskas veiktų taip, kaip turi veikti...

Vien turėti portalą nepakanka... Interneto svetainių kūrimas – svarbus žingsnis verslo sėkmės link, bet tik tada, jeigu skiriama laiko, pastangų ir jeigu procesas vertinamas rimtai. Jei svetainė sukuriama kuo skubiau, vėliau tikėtini nesklandumai.

Profesionalai dirba ne tam, kad kuo greičiau pabaigtų, o tam, kad rezultatas būtų geras. Perfrazuojant tiktų šie žodžiai: stengiamasi, kad viskas veiktų taip, kaip turi veikti.

Greitis / kokybė

Kas svarbiau – kad interneto svetainė būtų sukurta greitai ar kokybiškai? Neretai tikimasi, kad bus ir greitai, ir kokybiškai. Deja, skubos darbą velniai gaudo – taip byloja liaudies išmintis. O liaudies išmintis kuriant interneto svetaines visai praverčia...

Vis dėlto greičio samprata atsiskleidžia kita prasme. Svetainė turi veikti greitai. Priešingu atveju lankytojams bus įkyru. O kai lankytojui įkyru, jis nelaukia – verčiau eina atgal ir ieško informacijos kitur.

Kaina

Dar vienas opus klausimas – kaina. Tiesa akivaizdi: vien pigumas nėra lemiamas kriterijus. Puiku, kad užsakovai šią tiesą supranta. Juk skaičiuojant, kaip padaryti, kad galutinė darbų kaina būtų trimis ar keturiais eurais mažesnė, būtų paaukojama dalis kokybės. Tad iš esmės tikslinga sumokėti kiek daugiau, bet užtat mėgautis nepriekaištingu rezultatu. Tuo rezultatu mėgaujasi ir lankytojai – potencialūs klientai.

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti

Powered by BaltiCode