Turizmo verslas ragina labiau reklamuoti Lietuvą

turizmoLietuvos žmonių kelionės į užsienį atsigauna, tačiau į Lietuvą vis dar atvyksta labai mažai turistų, pastebi verslo atstovai. Jie ragina labiau reklamuoti Lietuvą kaip turistinę kryptį.

Lietuvos kelionių verslo asociacijos (LKVA) viceprezidentas Udrius Armalis teigia, kad per pirmąjį šių metų pusmetį turistų į šalį atvyko maždaug 10 kartų mažiau nei tuo pačiu metu 2019-aisiais.

„Lietuva nėra išpopuliarinta kryptis, Lietuva yra mažiausiai investuojanti į savo reklamą. Bet koks užsienietis, kuris norės vykti, pirmiausia vyksta į pietų kraštus – pasiilgo pliažo, šilumos, gero maisto (...) Turi būti aiškus turizmo atgaivinimo planas, strategija, ko mes šiai dienai nematome“, – LRT radijui kalbėjo U. Armalis.

„Parama baigiasi rugsėjo 1 dieną, tada, kai apskritai baigiasi turizmo sezonas. Tai reiškia, mes kitais metais neturėsime įmonių, kurios atveža turistų į Lietuvą“, – teigė jis.

Ekonomikos ir inovacijų viceministras Vincas Jurgutis sako, kad ministerija daugiau investuos į Lietuvos reklamą užsienyje ir taip padės kelionių verslui grįžti į įprastas vėžes.

„Tikslas yra ne plėsti pagalbos priemonių ratą, tikslas yra įgalinti verslą grįžti į normalų gyvenimą dirbti ir užsidirbti. Ir dėl to yra dabar koncentracija didelė bent jau Ekonomikos ministerijos būtent į pristatymą Lietuvos kaip vienos iš galimų destinacijų, kad padėtume verslui atgauti tuos srautus“, – kalbėjo V. Jurgutis.

Anot jo, turistų srautus sugrąžinti sunkiai sekasi daugeliui šalių. Pasak jo, norint „įsibėgėti“, reikia, kad negrįžtų griežti ribojimai ir kad žmonės galėtų vėl drąsiau planuoti savo keliones.


BNS nuotrauka
Informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode