Ssc pirmasis
Ssc antrasis

Prasmingas gyvenimas: ar išdrįsi kurti aistrą, o ne tik ją „gaudyti“?

Kiek iš tikrųjų kainuoja sukurti įmonę, ne pelno siekiančią organizaciją, interneto platformą, socialinį verslą, veiklą, keičiančią žmonių gyvenimus? Kalbėdama su šiuos dalykus pasiekusiais lyderiais suprantu, kiek jėgų, laiko, pastangų, savęs reikėjo įdėti, ir tai – neišmatuojama. Apskaičiuoti galima tik finansinius ir laiko išteklius.

Lisa Bohenon – socialiai atsakingo mados ženklo „Sseko Designs“ įkūrėja – Pasaulinės lyderystės konferencijoje dalinosi, kaip ji, pradėjusi nuo mažų dalykų, pasuko didelių svajonių link.

Viskas prasidėjo nuo noro turėti draugę Afrikoje. Metusi savo gerai apmokamą darbą Amerikoje, būdama vos dvidešimt kelerių metų, neseniai susižadėjusi ji išvyko į Ugandą. Ugand