Ssc pirmasis




Įsigyti „LaFerrari Spider“ nesėkmingai bandęs kolekcininkas padavė „Ferrari“ į teismą

 

Kai išgirstame apie naujausią ribotą superautomobilio leidimą, jis dažniausiai jau būna išparduotas. Žinoma, tai kiek nuvilia, bet ką tokiu atveju daryti? Paduoti įmonę į teismą?

Taip, be jokios abejonės, tai ir darote, ypač jei esate Prestonas Hennas (Prestonas Henas), vieno didžiausių pasaulyje sendaikčių turgų savininkas, žinomas „Ferrari“ automobilių kolekcininkas, o kadaise ir lenktynininkas.

P. Hennas Floridos teisme pareiškė ieškinį „Ferrari“, kuriame tvirtina, kad automobilių gamintojos atsisakymas parduoti jam retą „LaFerrari Spider“ kenkia jo reputacijai tarp šios markės gerbėjų.

„Ferrari“ pagamins tik 499 2017 metų laidos „LaFerrari Spider“ kupė-kabrioletus ir P. Hennas norėjo pateikti išankstinį užsakymą įgaliotam „Ferrari“ automobilių pardavėjui, su kuriuo seniai palaiko ryšius, rašoma ieškininiame pareiškime.

Tačiau „Ferrari“ Šiaurės Amerikos vadovybė šiam įgaliotam pardavėjui pranešė, kad „LaFerrari Spider“ nebus parduotas P. Hennui, o vėliau paaiškino, kad šis kolekcininkas neatitinka galimam šio automobilio savininkui keliamų reikalavimų.

Tuomet P. Hennas „Ferrari“ aukščiausio lygio vadovams išsiuntė laiškus, kuriuose pareikalavo paaiškinimų. Be kita ko, jis parašė „Ferrari Chrysler Automobiles“ vadovui Sergio Marchionne (Serdžijui Markjonė) ir prie to laiško, kaip įnašą, pridėjo 1 mln. JAV dolerių čekį. Tačiau ir vėl sulaukė neigiamo atsakymo.

Tuomet P. Hennas nusprendė kreiptis į teismą ir pareikšti ieškinį dėl šmeižto. Jis tvirtina, kad „Ferrari“ atsisakymas parduoti automobilį „kenkia jo reputacijai, dėl to jis sulaukia pašaipų ir nepagarbos ir tai jam užtraukia nešlovę profesiniame gyvenime, taip pat tarp draugų, verslo partnerių ir pažįstamų“, – rašoma dokumente. Kiek P. Hennas reikalauja iš „Ferrari“, tebėra neaišku. Žinoma tik tiek, kad tai „75 tūkst. JAV dolerių viršijanti suma“.

Ieškinyje aprašoma jau 60 metų besitęsianti P. Henno „meilės „Ferrari“ istorija“, taip pat jo kolekcija, kurioje, be kita ko, yra ankstesnė „LaFerrari“ versija, taip pat „275 GTB/C 6885 Speciale“, kurį kai kurie ekspertai vadina vertingiausiu automobiliu pasaulyje.

P. Hennas taip pat reikalauja, kad ginčas būtų nagrinėjamas prisiekusiųjų teisme.

Tuo tarpu JAV žiniasklaida pažymi, kad tuo atveju, jeigu kolekcininkas nebūtų pareiškęs ieškinio, apie tai, kas įvyko, niekas net nesužinotų.

BNS

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode