Parama dėkojame




Panevėžiečių komanda „asistemos” bandys įveikti Afrikos dykumas labdaringame ralyje Budapeštas – Bamakas 2018

Jau oficialu! Panevėžiečių ekipažas „asistemos“ garsins Panevėžio miesto bei visos Lietuvos vardą labdaringame ralyje Budapeštas - Bamakas Afrikoje. Ekipažas jau oficialiai įtrauktas į ralio dalyvių sąrašus. Sausio 12 d. komanda pajudės iš Budapešto Afrikos link, skros karščiausią pasaulio Sacharos dykumą ir sausio 28 d. finišuos Banjul, įveikę beveik 8000 km. „asistemos” ekipažas startuos turistinėje klasėje. Jos dalyviai nesivaržo dėl geriausio įveikto laiko, o turi vienintelį tikslą – pervažiuoti Afrikos dykumas, susipažinti su naujais neatrastais plotais bei kitais entuziastingais ralio dalyviais.

„Esame inžinieriai – elektrikai. Atlikti projektavimo, elektros, automatikos skydų montavimo darbus – lengva užduotis. Nuvažiuot beveik 10000 km, neprarasti orientacijos, prisitaikyti prie visiškai kitokių klimato ir bendro režimo sąlygų – bus iššūkis“, - įspūdžiais dalinosi „asistemos“ komandos atstovai.

Ralio idėja
Budapeštas - Bamakas ralio esmė – labdara. Kiekvienas dalyvių ekipažas veža įvairiausios labdaros vietiniams gyventojams: nuo medikamentų, avalynės, drabužių iki kanceliarinių prekių.

Ralio moto „Anyone, By Anything, By Any Means”, reiškiantis „Bet kas, Bet kuo, Bet kokiomis priemonėmis“.
Ralio dvasią kasmet palaiko „Bamako Spirit“ kategorijoje važiuojantys automobiliai. Automobilio kriterijai paprasti: kuo senesnis, kuo pigesnis, kuo kūrybiškesnis. Organizatoriai skatina atvažiuoti su senaisiais automobiliais, kurie priverstų nusišypsoti tiek organizatorius, tiek žiūrovus, tiek kitus dalyvius, tad išvysti, tarkim, 50-60 metų senumo legendinį „Volkswagen Beetle“ ar Fiat 126 yra gana įprasta.

Grėsmės kelyje
Organizatoriai pusiau ironiškai, pusiau rimtai nurodo, jog iškilus grėsmėms ar pavojams, dalyviai gali pasikliauti tik savo, komandos ar aplinkinių gera valia. Kiekvienas ralyje dalyvaujantis ekipažas rizikuoja būti pagrobtas, užpultas banditų, dehidratuoti, apsinuodyti maistu ar patirti techninių problemų kelyje. Tai B2 ralis, reiškiantis, jog iš organizatorių nėra ko tikėtis techninės pagalbos kelyje. Kelyje gali tekti net gi duoti kyšį Afrikos valstybių muitininkams ar susimokėti improvizuotą kelių mokestį. Tačiau šiais punktais pavojų sąrašas nesibaigia. Paskutiniu punktu nurodoma, jog dalyvių laukia tūkstančiai kitų pavojų, kurių tiesiog neįmanoma iš anksto numatyti.

Ralio maršrutas
Ralis susideda iš 14 etapų ir truks beveik 3 savaites. Per pirmąsias keturias dienas, be ilgesnių sustojimų, dalyviai turės įveikti kiek daugiau nei 3000 km, pervažiuodami dalį Europos, ir atsipūsti galės tik Maroke. Po poilsio pirmoje stotelėje dalyviai leisis į kvapą gniaužiančią kelionę po vakarinę Afriką, kur jų lauks dar 5000 km nepažįstamais keliais. Ralio maršrutas Afrikoje drieksis per Maroką, Mauritaniją, Senegalą ir Gambiją.

Oficialus Budapeštas – Bamakas 2018 maršrutas

Etapai

Data

Startas ir Finišas

KM

 

1

Sausio 12-15

Budapest - Nador

3 052 km

 

2

Sausio 16

Nador - Erg Chebbi

641 km

 

3

Sausio 17

Erg Chebbi - Tinghir

200 km

 

4

Sausio 18

Tinghir - Tadart

591 km

 

5

Sausio 19

Tadart - Lamsid

657 km

 

6

Sausio 20

Lamsid - Dakhla

426 km

 

7

Sausio 21

Dakhla - Guergueat

367 km

 

8

Sausio 22

Guergerat - B2 Beach

360 km

 

Guergerat - Atar

510 km

 

9

Sausio 23

B2 Beach - Nouakchott

150 km

 

Atar - Tidjikja

450 km

 

10

Sausio 24

Noaukchott - Lampsar

350 km

 

Tidjikja - Lampsar

562 km

 

11

Sausio 25

Lampsar – Kaye Boubou

376 km

 

12

Sausio 26

Kaye Boubou - Wassadou

286 km

 

13

Sausio 27

Wassadou - Janjanbureh

206 km

 

14

Sausio 28

Janjanbureh - Banjul

234 km

 

14 etapų

16 dienų

Iš viso

7896 km

 
 

FB: www.facebook.com/ASistemosB2B

Oficialūs ralio 2018 video:
www.youtube.com/watch?v=pyBw1VH0k1o   // www.youtube.com/watch?v=OogWe-X1W84

Renginio aprašymas: www.budapestbamako.org

 

 

 

Parengė ir daugiau informcijos teikia:
Marketingo specialistė Agnetė Butkevičiūtė
agnete.butkevičiūtė@asistemos.lt

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode