Sprogimas

Šalies ledų rinkoje karaliauja plombyras



Tradiciniai plombyro ledai stiprina lyderio pozicijas. Didžiųjų Lietuvos prekybos centrų parduotuvėse pirmąjį šių metų pusmetį plombyro pardavimai sudarė 37,3 proc. visų ledų pardavimų kiekių ir buvo 3,7 procentinio  punkto didesni negu tuo pačiu metu pernai, rodo rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenys.


 
Šiemet birželį plombyro pardavimai parduotuvėse pasiekė 37,1 proc., kai pernai birželį buvo 33,6 procento.
 
„Prieš porą metų Lietuvoje ledai buvo aiškiai klasifikuoti, vartotojams paaiškinant, kokios sudėties galima tikėtis pagal užrašą ant pakuotės – pats riebiausias, tik iš pieno riebalų gaminamas plombyras yra sąrašo viršūnėje. Tai tradicinė ledų rūšis, šalies rinkoje lyderiaujanti metai iš metų. Tokius ledus vartotojai renkasi dėl skonio, sentimentų, kokybės, o kaina nėra tarp svarbiausių kriterijų“, - sako „Nielsen“ komercijos skyriaus vadovas Baltijos šalims Aurimas Saulytis.
 
Lietuvos ledų pirkėjai skyla į dvi ryškias grupes pagal kainą ir kokybę, o didžioji dalis pardavimų vistik tenka geresnės kokybės, brangesniems ledams.
 
„Nielsen“ vertinimu, plombyro ir grietininių ledų pardavimai prekybos tinkluose sausį-birželį sudarė apie du trečdalius visų ledų pardavimų.
 
„Ledai išlieka spontaniniu, momentiniu pirkiniu, nes pirkėjai Lietuvoje mieliausiai perka ledus porcijomis, kai gali pasirinkti tą minutę pageidaujamą ledų formą ir skonį, lanksčiai prisitaikyti prie skirtingų šeimos, vaikų ar draugų norų. Kartu tai rodo, jog ledai kaip atsigaivinimo priemonė mėgiama nepertraukiant kasdieninės veiklos ar laisvalaikio, nes suteikia laisvę neprisirišti prie namų šaldytuvo. Kita vertus, ekonomiškos pakuotės irgi turi savo gerbėjų, nes šeimos dydžio pakuočių pardavimai yra antri pagal kiekį“, - sako A.Saulytis
Birželį šalyje 120-130 mililitrų dydžio porcijų pardavimai sudarė daugiau kaip trečdalį ledų apyvartos, o ekonominių, šeimyninių iki 1,5 litro dydžio pakuočių – beveik penktadalį. Mėgstamiausi ledai – vafliniuose indeliuose, po jų – ledai ant pagaliukų ir vafliniuose kūgiuose.
Lietuvos ledų valgytojų skonio ypatybių TOP9:
Prekybos centruose siūloma apie 600 skonių ledų, tačiau be konkurencijos lyderiauja plombyras,Šalies pirkėjams skaniausi vaniliniai ledai, tačiau jų kasmet suvalgoma vis mažiau,Vaniliniai ledai mėgstami vieni, vis mažiau jų perkama su įvairiais įdarais,Mažėja iš pieno, bet auga iš grietinėlės pagamintų ledų pardavimai,Karamelinio skonio ledai laimi prieš šokoladinius bei kakavinius,Tarp vaisių ir uogų skonio ledų populiariausios - miško uogos,Pernai augęs šiemet mažėja šaldyto jogurto ledų populiarumas,Silpsta pirkėjų dėmesys tradicinių braškių ir citrinų skonio ledams,Bananiniai ledai turi nedidelį, bet ištikimų gerbėjų būrį.
 
Apie „Nielsen“:
„Nielsen“ yra tarptautinė veiklos vertinimo sprendimų bendrovė, tirianti pirkėjų elgesį daugiau nei 100 pasaulio šalių. Žiniasklaidos ir reklamos sričių klientams bendrovė teikia auditorijų matavimo paslaugas, pirkimo segmente vienintelė siūlo pasaulinį plataus vartojimo prekių mažmeninės prekybos vertinimą.

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode