Klaipėdietis nusivylė brangiausiu Lietuvos „Passatu“

 

„Man tai buvo pirmas naujo automobilio pirkimas“, – DELFI sako Mindaugas, prieš pusmetį nusipirkęs išskirtinės komplektacijos naują „VW Passat“ automobilį. 43 tūkst. eurų už mašiną paklojęs klaipėdietis liko labai smarkiai nusivylęs – vyras teigia, kad jau kitą dieną po išvažiavimo iš salono „Passatas“ ėmė ožiuotis.

Tačiau automobilį pardavę oficialūs VW atstovai tikina, kad ne automobilio techninė būklė yra problema.

Patyrė šoką

Mindaugas išsirinko tokios komplektacijos „Passatą“, kokios Lietuvoje dar nebuvo.

„Tai buvo maksimalios komplektacijos automobilis. Savo klasėje tokių automobilių Lietuvoje daugiau nėra. Aš jį pirkau sau darbui, nes daug keliauju, daug važinėju. Pasiėmus mašiną, jau kitą dieną prasidėjo bėdos.

Pirma bėda buvo tai, kad išvažiavus iš plovyklos užrasojo abu priekiniai žibintai. Na, tokių dalykų naujai mašinų neturėtų būti. Kitas dalykas, kad ir neklausant garsiai muzikos, virpa, barška visos apdailos.

Na, tiek to – kai ką pats sutvarkiau, kai ką VW atstovai Klaipėdoje sutvarkė. Sutvarkė, o po kelių dienų virpa jau kitoje vietoje. Atrodo, kad surinkimas nėra kokybiškas“, – pasakojimą pradeda Mindaugas.

Vairuotojas toliau tęsia problemų sąrašą. „Multimedijos sistema nuolat užstringa – negali nei muzikos patildyti, nei išjungti, nei telefonu atsiliepti. Turi sustoti, užgesinti variklį, paleisti iš naujo ir tada vėl veikia – ir tai nauja kvepianti mašina. Stovi prie šviesoforo, o apsukos šokinėja. Manau, taip neturi būti“, – sako klaipėdietis.

Po savaitės vyras jau kreipėsi į pardavėją. „Man buvo šokas. Jei perki naudotą mašiną, tai ir būni nusiteikęs, kad reikės kažką taisyti, kad ji būtų patikima. O čia – nauja mašina ir neturėtum dėl to sukti galvos. Po savaitės aš jau turėjau 7 ar 8 bėdų sąrašą ir kreipiausi į „Moller Auto“.

Sakau, kad reikia ieškoti sprendimo, nes neįmanoma važiuoti. Nuvažiavau pas juos, palikau sąrašą ir viską paaiškinau. Sakiau jiems, kad tą mašiną nors ir savaitę laikytų, bandytų, provokuokite bėdas, kad jos matytųsi.

Tačiau to nebuvo. Jie man po kelių valandų paskambino ir pareiškė, kad visos pretenzijos nepagrįstos, o automobilis atitinka visus VW standartus. Man buvo šokas“, – stebėjosi vyras.

Mindaugas pasakoja, kad dabar brangus automobilis apskritai stovi garaže nenaudojamas. „Aš tiesiog juo nepasitikiu. O jei dar kažkas suges? O jei suges užsienyje, kur man dažnai tenka būti? Tada griūna visas komandiruotės planas ir panašiai. Na, tikėjausi tikrai ne to.

Jau daugiau nei pusmetį aš ją turiu, o ji pravažiavus vos 1500 km. Bandau ją parduoti, susirašau, diskutuoju su VW, tačiau jie užėmė kategorišką poziciją, kad viskas tvarkoje. Yra faktai, kad nėra tvarkoje ir taip neturi būti.

Aš gedimus esu užfiksavęs tiek nuotraukose, tiek filmuotoje medžiagoje. Aš manau, kad jie kaip kareiviai yra išmokyti, kaip atsimušinėti nuo tokių dalykų, o aš toliau turiu mokėti lizingą“, – piktinasi Mindaugas.

Problema yra, bet ne automobilio būklė

„Automobilis yra tvarkingas. Jokių problemų nėra“, – pokalbį su DELFI pradeda Vilniaus VW atstovybės „Moller auto Savanoriai“ serviso vadovas Rimvydas Mikšys. Specialistas greitai suprato, apie kokį automobilį kalbame. R. Mikšys įsitikinęs, kad problema yra ne automobilio techninė būklė.

„Pirmiausia reikėtų atmesti emocijas. Jis priėmė rimtą sprendimą ir nusipirko „Passatą“, išbandė analogišką mašiną. Grįžo su nauja mašina į Klaipėdą, ja džiaugėsi. Mes manome, kad toje kompanijoje, kurioje jis būna, šis sprendimas buvo sutiktas, na, kaip čia pasakyti: kaip tu toks ir su „Volkswagenu“?

Ir tada jis norėdamas automobilį grąžinti sugalvojo tokį metodą. Įsivaizduokite, mašina vos išvažiavus iš salono, 1500 km rida ir jis sugalvojo 11 punktų nusiskundimų, kas yra blogai“, – dėsto R. Mikšys.

Serviso vadovas taip pat tvirtina, kad automobilis buvo nuodugniai apžiūrėtas, tačiau jokių problemų rasta nebuvo. „Buvo viskas tvarkoje, bet yra vos ne taip, kad mašina stovėjo ir gedo. Tai tokie keisti dalykai. Kalbant apie apsukas, tai yra konstrukcinis ypatumas.

Pavyzdžiui, variklis dirba, bet įsijungus kondicionieriui apsukos šiek tiek pakyla. Mes nuodugniai peržiūrėjome visus 11 punktų – nė vieno iš jų nepastebėjome. Tada jis mėgino gudrauti ir sako, kad sumokės už gedimų šalinimą, o jūs pasilikite mašiną. Bet kaip mes galime taisyti gedimus, kurių nėra?“, – klausia R. Mikšys.

Be to, klientui siūloma atlikti patikrą bet kuriame kitame servise. VW atstovai įsitikinę, kad automobilis yra idealaus stovio. „VW tinklas tuo ir yra stiprus, kad jis gali nuvažiuoti į bet kurį autorizuotą servisą Lietuvoje, kurių yra šeši.

Dar kitas dalykas, kad jam buvo pasiūlyta atpirkimo kaina. Žinoma, automobilis yra ekskliuzyvinis, tad ir kaina gerokai pasikeitė. Tai – išties išskirtinis variantas, 280 AG, keturiais varomais ratais, odiniu salonu. Tikrai, komplektacija visiškai ekskliuzyvinė.

Po visu šiuo reikalu slepiasi tai, kad savo aplinkoje su „Passatu“ jis jaučiasi blogai ir nori jį grąžinti. Tai nėra paprasta, tad jis ieško įvairiausių būdu. Be to, galima atlikti nepriklausomą ekspertizę. Vienas iš punktų buvo, garsiakalbis skleidžia jam nemalonų variklio garsą. Bet tokio garsiakalbio jo automobilyje apskritai nėra“, – stebisi R. Mikšys.

Beje, Mindaugas kreipėsi ir į automobilio gamintojus VW koncerną Vokietijoje. Kol kas atsakymo iš vokiečių negauta.

Lrt.lt

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti

Powered by BaltiCode