Kinai į kelius žada grąžinti „Karma“ markės automobilius

 

Nuo 2011-ųjų iki 2012-ųjų metų gamintas „Fisker Karma“ turėjo dvi išskirtines savybes – išvaizdą ir hibridinę pavarą. Tiek dėl vienos, tiek ir dėl kitos savybės šis automobilis sulaukė daug dėmesio. Jei išvaizda skonio reikalas, tai inžineriniai dalykai yra labiau apčiuopiami.

„Fisker Karma“ varančiąją pavarą sudarė vidaus degimo variklis, kuris gamino elektrą reikalingą elektros varikliams. Dėl tokios konstrukcijos degalų sąnaudos 100 kilometrų siekė vos 4,5 l benzino. Tai puikus rodiklis sportiškam ir prabangiam automobiliui. Tačiau įmonė susidūrė su finansiniais sunkumais ir bankrutavo.

Tačiau „Fisker Karma“ kūrėjo Henricho Fiskerio idėja išliko gyva nepaisant įmonės bankroto. Naujieji įmonės savininkai ruošiasi pristatyti naują „Karma Revero“ modelį, kuris naudos benzininį variklį kaip generatorių, gaminantį elektros energiją.

Gamintojo teigimu, kaip elektros generatorius bus montuojamas BMW gamybos „Twin Power Turbo“ trijų cilindrų benzininis variklis.

Tiesa, neatskleidžiama, ar tai tas pats variklis, kurį BMW naudojo savo modeliuose „i8“ ir „i3“, kuriuose variklis taip pat buvo naudojamas kaip generatorius elektros energijai gaminti.

Tačiau „Karma Revero“ kūrėjai teigia, kad dėl patobulintos sistemos, naujasis jų kūrinys nuo 0 iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 4,5 sekundės – visa sekunde greičiau nei ankstesnis modelis.

Gamintojas kol kas neskelbia naujojo „Karma Revero“ kainos, tačiau tikimasi, kad galutinis, produkcijai paruoštas automobilis ir jo kaina bus paskelbti šį mėnesį vyksiančioje Šanchajaus automobilių parodoje.

Lrt.lt

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti

Powered by BaltiCode