Romas

BMW atnaujino X1 modelį: pirkėjų laukia ne tik kosmetiniai pakeitimai

 

 

Vokietijos „premium“ automobilių gamintoja BMW atnaujino kompaktiškiausią savo SAV (Sports Activity Vehicle) gamos atstovą X1. Tarp ryškiausių pokyčių – modernizuotas dizainas, išplėstas pasirenkamos įrangos sąrašas, tačiau pagrindinė naujovė – pirmą kartą bus siūloma iš tinklo įkraunama hibridinė X1 versija, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Kitų modifikacijų automobiliuose po kėbulu slėpsis moderniausi kompanijos trijų ir keturių cilindrų „TwinPower Turbo“ technologijos varikliai.

Išvaizda atspindės charakterį

Atnaujinto modelio priekyje – didesnės radiatoriaus grotelės, kurios dabar centre susijungia, kartu su naujais priekiniais adaptyviais LED žibintais. Buferyje integruoti LED rūko žibintai kartu su platesnėmis oro įsiurbimo angomis kuria sportiškesnio automobilio įspūdį.

Kiekviena „BMW X1“ versija – bazinė, „xLine“, „Sport Line“ ir „M Sport“ – dabar pasižymi unikalia išvaizda, kurią atitinkamai automobilio charakteriui formuoja smulkios eksterjero detalės. Pavyzdžiui sportiškasis „BMW X1 M Sport“ ne tik išsiskiria pažeminta „M Sport“ važiuokle, bet ir specialiu aerodinaminiu išorės paketu bei „BMWIndividual High-gloss Shadow Line“ apdaila su papildomomis detalėmis.

Atnaujintas „BMW X1“ bus siūlomas trijų naujų spalvų, pasirenkamos įrangos sąrašas taip pat papildytas keturiais naujo dizaino ratlankių variantais.

Pirmą kartą – iš tinklo įkraunama hibridinė versija

Atnaujintas „BMW X1“ bus komplektuojamas su dviem dyzeliniais ir vienu benzininiu varikliais bei – pirmą kartą modelio istorijoje – iš tinklo įkraunama hibridine pavara.

Kartu su trijų cilindrų 1,5 litro darbinio tūrio dyzeline (85 kW/ 116 AG, 270 Nm) jėgaine derinamos mechaninė šešių arba automatinė dvigubos sankabos septynių laipsnių pavarų dėžės, kurios energiją perduos į priekinius ratus.

Atitinkamai modeliai su dvilitriu dyzeliniu (170 kW / 231 AG, 450 Nm) arba benzininiu (170 kW / 231 AG, 350 Nm) varikliu bus siūlomi su išmania visų varomų ratų sistema „xDrive“ ir aštuonių pakopų automatine pavarų dėže „Steptronic“. Galingiausia benzininė X1 versija nuo 0 iki 100 km/val. greičio galės įsibėgėti per 6,5 sek.

Atnaujintame modelyje montuojamas benzininis variklis vidutiniškai naudos 6,3-6,8 litro degalų šimtui kilometrų (CO2 144-155 g/km), o dyzeliniai motorai – 4,1-5,2 litro šimtui kilometrų (CO2 107-136 g/km).

Dar įspūdingesnį ekonomiškumo ir dinamikos derinį nuo kitų metų siūlys iš tinklo įkraunama hibridinė „BMW X1 xDrive25e“ versija, kuri naudodama vien elektros energiją galės įveikti iki 50 kilometrų. Vidutinės šio modelio su dviejų litrų darbinio tūrio benzininiu varikliu ir 9,7 kWh akumuliatoriumi degalų sąnaudos sieks 2 litrus šimtui kilometrų, o CO2 emisija – 43 g/km.

Universalus salonas

Tarp naujienų automobilio salone – trys anksčiau nesiūlyti apmušalų variantai bei išplėstas papildomai pasirenkamų priedų sąrašas. Galinės automobilio sėdynės gali būti nulenkiamos trimis dalimis (santykiu 40:20:40) ir paslenkamos į priekį 13 centimetrų, taip paverčiant automobilį universalesniu ir pasirenkant daugiau erdvės keleiviams ar bagažui. Be to, daugiau patogumo užtikrins ir elektra valdomas bagažinės dangtis.

Turtinga galimybėmis multimedijos sistema kontroliuojama per centrinį ekraną, kuris bazinėje įrangoje siūlomas 6,5 colio įstrižainės. Užsakius navigacijos sistemą, montuojamas 8,8 arba 10,25 colio displėjus, o sistemos funkcijas galima valdyti tiek liečiant ekraną, tiek naudojantis „iDrive“ valdikliu, be to, dalis komandų atpažįstamos ir balsu.

Atnaujintame „BMW X1“ taip pat gali būti suteikiama prieiga prie naujausių skaitmeninių paslaugų iš „ConnectedDrive“ platformos.

Lrt.lt

Powered by BaltiCode