Reklama 2

Suskaičiavo automobilius, kuriems gresia naujas mokestis: TOP 10 markių

 

Praėjusią savaitę aplinkos ministras Seime neatsitiktinai prasitarė apie planus apmokestinti taršius automobilius. Pritarus ministro pozicijai, mokestį turėtų mokėti apie 90 tūkst. automobilių savininkų. Jeigu būtų lygiuojamasi į kaimynų praktiką, mokesčio mokėtojų būtų kur kas daugiau.

Praėjusią savaitę aplinkos ministras Kęstutis Navickas viešai teigė, kad diskusijos dėl taršių automobilių apmokestinimo jau vyksta. Jis vylėsi, kad tokio mokesčio projektas bus pateiktas ir kartu su kitų metų valstybės biudžetu bus patvirtintas dar šiemet.

Salono oro gaiviklis – ne tik jaukumas, bet ir rizika susirgti

Daugelis vairuotojų nori, kad jų automobilyje būtų malonus kvapas. Tam pasiekti jie naudoja įvairius oro gaiviklius. Tačiau, kaip pastebi LRT TELEVIZIJOS laidos „Klauskite daktaro“ vedėjas ir gydytojas Alvydas Unikauskas, dėl oro gaivikliuose esančių cheminių medžiagų gali kilti įvairių alergijų bei rimtų sveikatos sutrikimų.

Priedai varikliui – kaip kompresas lavonui

 

Stebuklų nebūna, bet trumpalaikį efektą galima pasiekti. Tačiau tai tikrai automobilio varikliui nepadės. Taip įvairiausius dūmingumą mažinančius priedus arba geriau žinomus kaip „daktariukus“ apibūdina specialistai.

Neretai „daktariukas“ vilioja tuos, kurie nori įveikti techninės apžiūros barjerą, tačiau akivaizdžiai per didelis dūmingumas tam užkirstų kelią.

Specialistas pataria, kaip paruošti naudotą automobilį prieš jo pardavimą

 

Automobilio pardavimas – nemenkas iššūkis. Nors parduoti tikrai tvarkingą transporto priemonę Lietuvoje ir visoje Rytų Europoje vis dar nėra labai populiaru, vakarietiškoje ir šiaurietiškoje Europos dalyje gyvenantiems pardavėjams tai savaime suprantamas dalykas. Ko reikėtų iš jų pasimokyti ir kokių klaidų nedaryti norint greitai parduoti automobilį, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Žiurkės vis dažniau užpuola automobilius: aštrėjanti problema visame pasaulyje, tačiau dėl to kalti patys gamintojai?

 

Netrukus po to, kai išaušo naujas tūkstantmetis, automobilių gamintojai pradėjo naudoti bioplastiką, pagamintą iš kukurūzų krakmolo, genų inžinerijos būdu sukurtų bakterijų ar augalinių riebalų bei aliejų. Toks posūkis buvo motyvuojamas tuo, kad iš tvarių šaltinių gautos medžiagos nekenkia aplinkai ir mažina priklausomybę nuo naftos produktų. Nieko nuostabaus, kad bioplastikas išpopuliarėjo maždaug tokiu pačiu metu, kaip ir etanolis.

Perspėjo: taip važinėdami, žiemą turėsite nemenkų išlaidų

 

Visi žino, bet toli gražu ne visiems rūpi – taip trumpai būtų galima apibūdinti situaciją, kai nemažai vairuotojų vasarą važinėja automobiliais su žiemos sezonui skirtomis padangomis. Kai lauke karšta, jos veikia itin neefektyviai. LRT.lt kalbinti ekspertai nesuranda nė vieno logiško agrumento, kodėl vasarą reikėtų važinėti su žieminėmis padangomis.

Kaune gali nelikti unikalaus automobilių muziejaus

Lietuvos istorinių transporto priemonių išsaugojimo asociacija „Retromobile“ sulaukė liūdnos žinios – iki birželio 6 dienos jie privalo iškraustyti Kaune veikiantį unikalų Lietuvoje istorinės technikos muziejų. Kauno miesto savivaldybės taryba rengiasi svarstyti klausimą dėl nekilnojamojo turto nuomos viešo konkurso būdu adresu S.Dariaus ir S.Girėno g.29A, Kaune, kur yra įsikūręs muziejus.

Klaipėdietis nusivylė brangiausiu Lietuvos „Passatu“

 

„Man tai buvo pirmas naujo automobilio pirkimas“, – DELFI sako Mindaugas, prieš pusmetį nusipirkęs išskirtinės komplektacijos naują „VW Passat“ automobilį. 43 tūkst. eurų už mašiną paklojęs klaipėdietis liko labai smarkiai nusivylęs – vyras teigia, kad jau kitą dieną po išvažiavimo iš salono „Passatas“ ėmė ožiuotis.

Perkantiems automobilį – gera naujiena, bet yra rimta grėsmė

Naudotų automobilių pirkėjams ima galioti naujovė, panaikinanti ne kartą aptartą problemą – kodėl iš Vakarų Europos atvežus automobilį, Lietuvoje nebegalioja jo techninė apžiūra? 

Iki šiol Lietuvoje pirmą kartą registruojant naudotą automobilį reikėjo jį ne tik apdrausti, bet ir pereiti techninę apžiūrą. Dėl to tarp vairuotojų vis pasigirsdavo ironiški pastebėjimai – negi patikrinimas Vokietijoje prastesnis už lietuvišką.

Tarp kuriozo ir absurdo: paini automobilio konfiskavimo istorija baigėsi teisme

 

Kuriozinė situacija – atvykus į konfiskuotų automobilių stovėjimo aikštelę ant savo automobilio stogo randate... kitą automobilį. Kaip teigia viena Kauno advokatų kontora, būtent į tokią situaciją pateko ir jų klientas. Dėl sugadinto automobilio istorija persikėlė į teismą ir nors bylą laimėjo automobilio valdytojas, stovėjimo aikštelės vadovas tokį sprendimą vadina absurdišku.

Kokia Lietuvoje važinėjančių automobilių metinė rida?

 

Kiek kilometrų jūs nuvažiuojate automobiliu per vienerius metus? 10, 20, 30 tūkstančių? Daugiau? Portale Autogidas.lt atliktos apklausos duomenimis, didžioji dalis respondentų automobilį naudoja sąlygiškai mažai – 58 proc. jų teigė nuvažiuojantys iki 20 tūkst. kilometrų per metus, rašoma pranešime. 

Pasaulis pereina prie LED šviesoforų, tačiau jau išaiškėjo ir vienas didelis jų trūkumas

 

LED technologijos yra visomis prasmėmis pranašesnės už senąsias kaitrines lemputes. LED šviečia ryškiau, naudoja mažiau energijos, o patys šviestuvai yra mažesni. LED puikiai tinka šviesoforams. Pasitelkus paprastas kompiuterines programas galima sukurti dinamiškus šviesoforus su laikmačiais, judančiais paveiksliukais ar net informaciniais pranešimais. Tačiau LED šviesoforai turi vieną didelį trūkumą, kuris kartais atbaido kai kuriuos miestus.

Ką daryti, kai avarijos kaltininkas neapsidraudęs?

 

Eismas keliuose įprastai pagrįstas pasitikėjimu kitais eismo dalyviais, esančiais šalia. Tiesa, kartais net labiausiai patyrę vairuotojai atsiduria avarinėse situacijose, tačiau įvykus nelaimei įprastai viskuo pasirūpina draudimo kompanijos. Visgi pasitaiko ir tokių situacijų, kuomet eismo įvykio kaltininkas – neapsidraudęs privalomuoju draudimu. Kaip elgtis tuomet, pataria Mindaugas Balinskas, „Compensa Vienna Insurance Group“ žalų departamento vadovas.

„Kia“ gamoje debiutuos dyzelinis hibridinis automobilis

 

Antroje šių metų pusėje „Kia Motors“ visuomenei pristatys naują 48V įtampą naudojančią hibridinę „mild-hybrid“ sistemą. Naujos kartos „EcoDynamics+“ variklis padės dar labiau sumažinti emisijas, o elektros variklis padės automobiliui lengviau įsibėgėti. Energiją jam suteiks papildomos 48V baterijos. Ši sistema leis vidaus degimo varikliui ilgiau „ilsėtis“, kai savo darbą dirbs hibridinė sistema.

Elektra varomiems sunkvežimiams tunelio gale šviesos dar nematyti

 

Gegužės 16–18 dienomis Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ vyksiančioje parodoje „Transbaltica“ bus pristatomos moderniausios komercinio transporto naujovės. Kitaip nei lengvųjų automobilių rinkoje, apie elektrifikaciją čia dar niekas nekalba, dyzelinas išlieka sunkiojo transporto pagrindas. Vis dėlto naujausių modelių ekonomijos parametrai žengia į visai naują lygį.

Powered by BaltiCode