Parama dėkojame




Sprogimas

KET pažeidę pradedantieji vairuotojai papildomus mokymus galės baigti po karantino

Karantino metu ribojant vairavimo mokyklų praktinio vairavimo veiklą, Susisiekimo ministerija pratęsia papildomų mokymų baigimo terminą Kelių eismo taisyklių pažeidimų padariusiems pradedantiesiems vairuotojams. Pradedantieji vairuotojai, kuriems papildomų mokymų terminas baigiasi karantino metu, šiuos mokymus galės baigti per 30 kalendorinių dienų jam pasibaigus.

Į sankryžas grąžinta daugiau kaip šimtas žaliųjų rodyklių

Pastaraisiais metais Lietuvos keliuose buvo grąžinta daugiau kaip šimtas lentelių su žaliomis rodyklėmis, kurios leidžia sankryžose automobiliams sukti į dešinę degant raudonam šviesoforui. 

Šie eismo elementai panaikinti lygiai prieš metus. Kilus pasipiktinimui dėl išaugusių transporto spūsčių, Vyriausybė po savaitės sprendimą atšaukė, tačiau nurodė suderinti rodyklių grąžinimą su Transporto kompetencijų agentūra.

Elektriniais traukiniais – nuo Vilniaus iki Klaipėdos: ryškėja būsimos elektrifikuotos vėžės kontūrai

Siekiant elektrifikuoti pagrindinį ir labiausiai apkrautą šalies geležinkelių kelią Vilnius–Klaipėda, jau prasidėjo realūs projekto įgyvendinimo darbai. Geležinkelių infrastruktūrą valdanti bendrovė „LTG Infra“ praneša, kad ruože įsibėgėjo topografiniai ir geologiniai tyrimai – šie duomenys padės tiksliai įvertinti situaciją ir konkrečius techninius poreikius.

Siekiama mažinti triukšmo poveikį gyventojams prie oro uostų esančiose teritorijose

Siekiant sumažinti neigiamą triukšmo poveikį prie civilinių oro uostų ir aerodromų esančiose teritorijose, planuojama parengti perspektyvinius triukšmo žemėlapius, juose nustatyti triukšmo apsaugines zonas ir atitinkamas konkrečias triukšmo mažinimo priemones. Aerodromus valdančios įmonės teiks kompensacijas tokioms priemonėms apsauginėse zonose įrengti. Tai numatyta Susisiekimo ministerijos parengtose perspektyvinių triukšmo žemėlapių rengimo ir išlaidų kompensavimo taisyklėse, kurioms šiandien pritarė Vyriausybė.

Daugiau nei trečdaliu sumažinta autobusų reisų

Dėl suvaržymų sulėtėjus gyvenimo tempui ir žmonėms mažiau važinėjant autobusais, jų srautas kai kur krito iki 80 proc., todėl bendrovės atsisakė daugiau nei trečdalio reisų visoje Lietuvoje. Vis dėlto jos tikina, jog susisiekimas tarp miestų nenutrūks.

Ir toliau skiriamas dėmesys infrastruktūros gerinimui visoje šalyje

Dusetose, Zarasų rajone numatoma išplėsti pėsčiųjų takų tinklą ir pagerinti vietos gyventojų susisiekimo sąlygas, didinti mobilumą, mažinti aplinkos taršą. Šiuo metu dalis Vilniaus gatvės šaligatvio yra labai blogos būklės, kita dalis jau sutvarkyta, tad įgyvendinus projektą bus praplėstas pėsčiųjų tinklas Dusetų mieste.

Lietuvoje įvedama europinė kelių rinkliavos sistema pagal principus „naudotojas moka“ ir „teršėjas moka“

Lietuva rengiasi pereiti prie pažangios europinės kelių rinkliavos (angl. e-tolling) sistemos, kuri atitiks Europos Sąjungos principus „naudotojas moka“ ir „teršėjas moka“. Nuo 2023 m. ši sistema bus taikoma apmokestinant šalies valstybinės reikšmės keliais važiuojančias krovinines transporto priemones ir autobusus. Tai numatyta šiandien Seimo priimtuose Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pakeitimuose.

Per visą pandemiją dirbanti Goda: „Sau pasikartoju klausimą, kad jeigu ne aš, tai kas kitas?“

„Tai yra mano pareiga keleiviams“, –apie savo darbą šiuo sudėtingu laikotarpiupasakoja konduktorių komandos vadovė Goda. „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo bendrovėje „LTG Link“ dvejus metus dirbanti Goda neseniaipakilo karjeros laiptais –visgi pagrindiniu tikslu, kaip pati įvardija, tebėra rūpestis keleivių aptarnavimu ir jų saugumu.

Goda papasakojo, kaip atrodo jos darbo diena, – koks pasiruošimas ir saugumo priemonės dabar būtinos prieš reisą ir ką atsiminti privalo traukinių keleiviai.

Autobusų bendrovės planuoja vėl mažinti reisų, dalį uždarys

Karantinui apribojus įprastą žmonių gyvenimą ir vėl sumažėjus keliaujančių autobusais, keleivių vežimo bendrovės „Kautra“ ir „Toks“ sako dirbančios nuostolingai, todėl artimiausiu metu žada vėl sumažinti reisų. Įmonės tikina, kad susisiekimas tarp miestų išliks, bet bus retesnis. 

Lietuva kartu su partnerėmis šalimis rengiasi esminiam transporto ir logistikos sektoriaus skaitmenizavimui

Atsiliepdama į Europos Sąjungos iniciatyvą, Lietuva imasi sparčiai skaitmenizuoti savo transporto ir logistikos sektorių, kartu kviesdama bendradarbiauti Baltijos regiono bei Rytų partnerystės šalis. Šiandien Vilniuje vykstančiame Tarptautiniame transporto inovacijų forume, kurio tema – „Skaitmeninė transformacija logistikoje: Naujovės, kurios turės esminę įtaką ateityje“, bendrus veiksmus aptars ir bendrą deklaraciją patvirtins šių valstybių transporto ministrai.

Molėtuose, Kretingoje bei Vilkaviškyje bus gerinama pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūra

Visoje Lietuvoje atsiranda naujų pėsčiųjų ir dviračių takų, o šalies gyventojai skatinami kuo daugiau judėti pėsčiomis arba rinktis aplinkai draugiškas transporto priemones. Šį kartą susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymais skirta ES lėšų naujiems dviračių ir pėsčiųjų takams įrengti Molėtuose ir Kretingoje.

Kaip keisis kelionės traukiniais, dalyje savivaldybių įvedus lokalų karantiną?

„Lietuvos geležinkelių“ grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ dalijasi atmintine keleiviams, kurioje pateikiama informacija apie kelionių traukiniais pokyčius, savivaldybes suskirsčius į žaliąją, geltonąją ir raudonąją zonas. Raudonojoje zonoje esančiose savivaldybėse nuo spalio 26 d., pirmadienio, įvedamas lokalus karantinas.

Pasiekė naują rekordą: automobiliu be alyvos nuvažiavo 307 kilometrus

Bet kuris automobilių inžinierius patvirtins, jog vidaus degimo variklis be alyvos gali dirbti vos kelias minutes, tačiau Lietuvos rekordų knygoje užfiksuotas kur kas ilgesnis laikas. Praėjusį ketvirtadienį jis buvo dar kartą pagerintas – Vitoldas Milius su Antanu Pociumi keliolikos metų „Volkswagen Touran“ automobiliu, iš kurio variklio buvo išleista alyva, per 5 val. 23 min. nuvažiavo 307 kilometrus.

B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėti

Automobilio įsigijimas yra nekasdieniškas procesas, o pirkinys – gana brangus. Nenuostabu, kad dažnas tautietis nesusivaldo ir jį vadina investicija. Tačiau šis pavadinimas nėra teisingas, nes investicijos turi generuoti finansinę grąžą. „Inbank teamPitlane“ pilotas ir automobilių kolekcininkas Benediktas Vanagas sako, kad tik labai maža dalis automobilių gali ją sukurti.

Kompensacijoms už taršius automobilius įsigyjant paspirtukus ar dviračius – dar 3 mln. eurų

Aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra (APVA) šiandien pratęsė kvietimą teikti paraiškas kompensacijoms už sunaikintą taršų automobilį įsigyjant mažataršę judumo priemonę – elektrinį paspirtuką, įprastą ar elektrinį dviratį, elektrinį mopedą ar elektrinį motociklą arba viešojo transporto metinį bilietą.

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode