Tūkstančiai lietuvių sukilo prieš automobilių taršos mokestį, tačiau jų surinkti parašai – praktiškai beverčiai

Praėjusią savaitę Aplinkos ministerija pristatė automobilių taršos mokesčio projektą, kuris sukėlė tikrą diskusijų audrą. Neilgai trukus buvo sukurta peticija, kurioje raginama pasirašyti prieš tokio mokesčio atsiradimą. Ją jau pasirašė daugiau nei 45 tūkst. lietuvių. Taip pat pasirodė ir kita peticija, kurioje raginama numatomus mokesčius padidinti dešimčia kartų. Tačiau, nepaisant aktyvumo, bent jau šiuo metu, tokie parašai praktiškai beverčiai.

Už automobilio stovėjimą kai kuriose vietose Vilniuje galima sumokėti ir bekontakte kortele

Naujiena sostinės vairuotojams – nuo šiol už automobilių stovėjimą aktyviausiai naudojamuose parkomatuose bus galima atsiskaityti ir bekontaktėmis banko kortelėmis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Atnaujintus parkomatus su galimybe atsiskaityti bekontakčiu būdu galima rasti Vilniaus centre ir jo prieigose įrengtose mėlynojoje, geltonojoje ir raudonoje automobilių stovėjimo rinkliavos zonose, esančiose Didžiojoje, B. Radvilaitės, Vilniaus, Vokiečių, Šv. Jono, Universiteto, Pylimo, Geležinkelio, J. Lelevelio, Radvilų, Maironio, Bazilijonų, A. Smetonos, Pamėnkalnio ir Tilto gatvėse.

„Nissan Navara NP300“: pasirinkus neapdairiai – rūpestis, naudojant pagal paskirtį – pagalbininkas

Apie kaimą ir ten gyvenančius žmones neturiu jokios neigiamos nuomonės, todėl, pavadindamas „Nissan Navarą“ kaimietišku automobiliu, tikrai nenoriu jo sumenkinti ar ko nors įžeisti. Tiesiog toks būdvardis šiam automobiliui tikrai labai tinka. Ne itin rafinuotas ir nucackintas, bet labai darbštus ir neatsilikęs nuo technologinės pažangos.

Ant kelio nukritę lapai – pavojingi ne mažiau nei sniegas

Sinoptikams prognozuojant pirmąsias snaiges, draudikai perspėja ruoštis ekstremalioms vairavimo sąlygoms. Kiekvieną rudenį avaringumas, draudikų skaičiavimu, išauga dvigubai, o viena tinkamai neįvertintų rizikų – šlapios kelio dangos ir nukritusių lapų kombinacija, kuri tiek pat pavojinga, kiek ir pirmasis sniegas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Naugarduko gatvės atkarpoje mažinamas automobilių greitis

Naugarduko gatvės atkarpa tarp Švitrigailos ir Pylimo gatvių tampa draugiškesnė dviratininkams. Iki spalio vidurio planuojama pradėti ženklinti dviračių juostas, kad šiomis gatvėmis galėtų saugiai važiuoti ne tik automobiliai, bet ir dviračiai. Susiaurinta gatvės važiuojamąja dalimi bus galima važiuoti 30 km/val. greičiu, praneša Vilniaus miesto savivaldybė.

Sostinėje planuojami pokyčiai eisme ir rekonstrukcijos: kelios naujovės vairuotojų laukia jau šiemet

Nauja eismo tvarka Vilniaus senamiestyje, viešojo transporto ir kitų transporto priemonių srautų atskyrimas, šviesoforai be papildomų žaliųjų rodyklių – tai tik keli pakeitimai, kuriuos artimiausiu metu pastebės sostinės vairuotojai. Be šių, planuojama ir daugiau naujovių, dėl kurių dar bus sprendžiama arba laukiama kitų institucijų sprendimų. LRT.lt apžvelgia visus būsimus ir galimus Vilniaus eismo pakeitimus.

Paskata naujam automobiliui – tik simbolinė? Net ir gavus tūkstantį eurų, tektų kaip reikiant pakratyti savo kišenę

Jau lapkritį šalies vairuotojai gali tikėtis sulaukti valstybės pagalbos įsigyjant naują automobilį. Aplinkos ministerija skaičiuoja, kad dar šiemet bent 5 tūkst. vairuotojų galėtų atsikratyti senų taršių automobilių ir gavę tūkstančio eurų kompensaciją įsigytų naujas mašinas. Tačiau aiškėja, kad net ir gavus tūkstantį eurų, tektų kaip reikiant pakratyti kišenę.

Naujoji „Škoda Scala“: vokiečiai atlaisvino kilpą, veržiančią čekams rankas

Jei paklaustume vairuotojų nuomonės apie „Škoda“ automobilius, turbūt dažniausiai išgirstume atsakymą, kad tai geri automobiliai, tačiau jiems trūksta įvairovės ir geresnės įrangos. To priežastis – „Škoda“ priklauso vokiečių gigantui „Volkswagen“ ir šis užuovėją suteikęs sparnas kartais savo globotinius prispaudžia. Bet panašu, kad kuriant „Scala“ čekams buvo suteikta daugiau laisvės.

„Ford“ elektrifikuotų modelių spurtas: iki 2022 m. aplenks benzininius ir dyzelinius

Frankfurto automobilių parodoje „Ford“ tesi savo pažadą vartotojams: netolimoje ateityje gamintojas elektrifikuos daugumą savo modelių. Prognozuojama, kad iki 2022 m. pabaigos „Ford“ elektriniai modeliai pagal pardavimus aplenks benzininius ir dyzelinius „giminaičius“, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Dar šiemet pavasarį Amsterdame „Ford“ atskleidė savo ateities viziją – nuo šiol visi nauji koncerno modeliai turės bent dalelę elektros – nuo „Mild Hybrid“ jėgainių, kur elektrinis variklis atlieka tik pagalbinę funkciją, iki grynų elektromobilių.

„Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera

Frankfurto Tarptautinėje automobilių parodoje „Volkswagen“ pristatė elektromobilį ID.3. Pirmasis MEB elektromobilių platformos modelis yra neutralus CO2 atžvilgiu. Išskirtinė ID.3 1ST versija bus komplektuojama su populiariausia 58 kWh baterija, kuri vienu įkrovimu leis nuvažiuoti iki 420 km (pagal WLTP), rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Bugatti“ teigia, kad gali viršyti 500 km/val. greitį, tiesiog jie to nenori

Greičiausių pasaulyje serijinių automobilių gamintojas „Bugatti“ neseniai į automobilių pramonės istorijos puslapius įrašė naują rekordą – specialiai parengtas, bet gamybai jau paruoštas šio gamintojo modelis „Chiron“ pasiekė didesnį nei 300 mylių per valandą (483 km/val.) greitį. Gamintojas teigia, kad galėjo pasiekti ir geresnį rezultatą, tiesiog jiems to nereikia.

Lietuvos įmonės perka naujesnius ir brangesnius automobilius

Per pirmąjį 2019 m. pusmetį „Swedbank“ su šalies įmonėmis pasirašė automobilių lizingo sutarčių už beveik 31 mln. eurų sumą, tai yra 7 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Banko duomenimis, 4 iš 5 verslo įmonių lizingu įsigyjamų automobilių buvo nauji. Didžiausias automobilių finansavimo poreikio šuolis fiksuotas tarp smulkių ir vidutinių įmonių, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode