Nuo liepos 1 d. įsigaliosiančiu vidaus reikalų ministro Eimučio Misiūno įsakymu keičiamos VĮ „Regitra“ motorinių transporto priemonių ir jų priekabų valstybinio registracijos numerio ženklų išdavimo paslaugų kainos.
Nuo liepos 1 d. įsigaliosiančiu vidaus reikalų ministro Eimučio Misiūno įsakymu keičiamos VĮ „Regitra“ motorinių transporto priemonių ir jų priekabų valstybinio registracijos numerio ženklų išdavimo paslaugų kainos.
Praeitą savaitę pasaulio žiniasklaidą apskriejo žinia apie prasidėjusius pirmojo pasaulyje skaitmeninio planšetę primenančio automobilio valstybinio numerio bandymus. Numeriai, kuriuos gamina bendrovė „Reviver Auto“, jau puošia Sakramento gatvėmis riedančias mašinas. Kokie jų privalumai ir ko siekia gamintojas, aiškinasi autoevolution.com.
Elektromobiliai yra asmeninio transporto ateitis ir jų pardavimai nuolat auga. Tačiau tikriausiai sutiksite, kad dauguma automobilių gatvėse tebėra varomi vidaus degimo varikliais. Tai kada elektromobiliai pardavimų skaičiumi tikrai aplenks vidaus degimo variklius turinčias mašinas? „Bloomberg New Energy Finance“ parengtoje ataskaitoje nurodomas konkretus terminas - kai kuriuos jis nustebins.
Praėjusią savaitę aplinkos ministras Seime neatsitiktinai prasitarė apie planus apmokestinti taršius automobilius. Pritarus ministro pozicijai, mokestį turėtų mokėti apie 90 tūkst. automobilių savininkų. Jeigu būtų lygiuojamasi į kaimynų praktiką, mokesčio mokėtojų būtų kur kas daugiau.
Praėjusią savaitę aplinkos ministras Kęstutis Navickas viešai teigė, kad diskusijos dėl taršių automobilių apmokestinimo jau vyksta. Jis vylėsi, kad tokio mokesčio projektas bus pateiktas ir kartu su kitų metų valstybės biudžetu bus patvirtintas dar šiemet.
Daugelis vairuotojų nori, kad jų automobilyje būtų malonus kvapas. Tam pasiekti jie naudoja įvairius oro gaiviklius. Tačiau, kaip pastebi LRT TELEVIZIJOS laidos „Klauskite daktaro“ vedėjas ir gydytojas Alvydas Unikauskas, dėl oro gaivikliuose esančių cheminių medžiagų gali kilti įvairių alergijų bei rimtų sveikatos sutrikimų.
Stebuklų nebūna, bet trumpalaikį efektą galima pasiekti. Tačiau tai tikrai automobilio varikliui nepadės. Taip įvairiausius dūmingumą mažinančius priedus arba geriau žinomus kaip „daktariukus“ apibūdina specialistai.
Neretai „daktariukas“ vilioja tuos, kurie nori įveikti techninės apžiūros barjerą, tačiau akivaizdžiai per didelis dūmingumas tam užkirstų kelią.
Automobilio pardavimas – nemenkas iššūkis. Nors parduoti tikrai tvarkingą transporto priemonę Lietuvoje ir visoje Rytų Europoje vis dar nėra labai populiaru, vakarietiškoje ir šiaurietiškoje Europos dalyje gyvenantiems pardavėjams tai savaime suprantamas dalykas. Ko reikėtų iš jų pasimokyti ir kokių klaidų nedaryti norint greitai parduoti automobilį, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Audi Summit“ renginyje Kinijoje antradienį oficialiai pristatytas ilgai lauktas naujasis „Audi Q8“ automobilis.
Jau kuris laikas plačiai kalbama apie sektorinius greičio matuoklius.
Vairuotojai svarsto, ar jie veikia, ar ne, kada veiks, ar bus baudžiami visi vairuotojai, kurie greitį viršijo nors vienu kilometru ir pan. Tema aktuali, todėl Lietuvos automobilių kelių direkcija nusprendė atvirai pasidalinti esama padėtimi.
Vairavimo instruktorių kasdienybė kupina įvairių potyrių. Vieni – keliantys nuostabą ir šypseną, kiti – stresą, o treti tampa gyvenimiškomis istorijomis, iš kurių galima pasimokyti ne vienam žmogui, nebūtinai vairuojančiam.
Netrukus po to, kai išaušo naujas tūkstantmetis, automobilių gamintojai pradėjo naudoti bioplastiką, pagamintą iš kukurūzų krakmolo, genų inžinerijos būdu sukurtų bakterijų ar augalinių riebalų bei aliejų. Toks posūkis buvo motyvuojamas tuo, kad iš tvarių šaltinių gautos medžiagos nekenkia aplinkai ir mažina priklausomybę nuo naftos produktų. Nieko nuostabaus, kad bioplastikas išpopuliarėjo maždaug tokiu pačiu metu, kaip ir etanolis.
Visi žino, bet toli gražu ne visiems rūpi – taip trumpai būtų galima apibūdinti situaciją, kai nemažai vairuotojų vasarą važinėja automobiliais su žiemos sezonui skirtomis padangomis. Kai lauke karšta, jos veikia itin neefektyviai. LRT.lt kalbinti ekspertai nesuranda nė vieno logiško agrumento, kodėl vasarą reikėtų važinėti su žieminėmis padangomis.
Vilniuje, „E-Power Arena“ kartodrome atidaryta pirmoji elektrinių motociklų vairavimo mokykla tiek vaikams, tiek suaugusiems. Projekto iniciatoriai sako, kad uždarame kartodrome įgyti įgūdžiai pravers ne tik į motociklų sporto olimpą kopiantiems atletams, bet ir kasdieniu režimu gatvėje važinėjantiems motociklininkams.
Didžiausias Lietuvoje automatinių degalinių tinklas „Neste“ pradėjo prekybą naujos kartos benzinu, kuris anot kompanijos atstovų, lemia mažesnį degalų suvartojimą ir švaresnes išmetamąsias dujas.
Lietuvos istorinių transporto priemonių išsaugojimo asociacija „Retromobile“ sulaukė liūdnos žinios – iki birželio 6 dienos jie privalo iškraustyti Kaune veikiantį unikalų Lietuvoje istorinės technikos muziejų. Kauno miesto savivaldybės taryba rengiasi svarstyti klausimą dėl nekilnojamojo turto nuomos viešo konkurso būdu adresu S.Dariaus ir S.Girėno g.29A, Kaune, kur yra įsikūręs muziejus.
„Man tai buvo pirmas naujo automobilio pirkimas“, – DELFI sako Mindaugas, prieš pusmetį nusipirkęs išskirtinės komplektacijos naują „VW Passat“ automobilį. 43 tūkst. eurų už mašiną paklojęs klaipėdietis liko labai smarkiai nusivylęs – vyras teigia, kad jau kitą dieną po išvažiavimo iš salono „Passatas“ ėmė ožiuotis.
Vasara yra tas metas, kai vienu labiausiai vertinamų automobilio privalumų tampa oro kondicionierius. Tačiau LRT.lt kalbinti ekspertai pataria, kad juo naudotis reikia saikingai, nes vietoj komforto kondicionierius gali būti sveikatos problemų šaltiniu.
Geltonos spalvos ženklų su stilizuotais tankų ir šarvuočių atvaizdais buvo pastebėta Lenkijoje. Vietos žiniasklaida netrukus paaiškino, ką jie reiškia ir kam yra skirti.
„Ukrainiečių daugėja kiekvieną dieną. Galima taip pasakyti: dabar yra ukrainiečių daugėjimo metas“, – šypsosi Kauno automobilių turgaus vadovas Valentinas Naujanis.
Artėjant gegužės 25-ajai, kai visa Europa minės Tarptautinę kaimynų dieną, prie Susisiekimo ministerijos iniciatyvos „Nevažiuok vienas – pavežk kaimyną“ prisijungė didžiųjų miestų savivaldybės ir bendruomenės, kurioms itin aktualios transporto spūsčių ir aplinkos taršos problemos.
Lietuvoje sparčiai augančioms vairuotojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo kainoms įtakos turi ir nemažėjantis nesidraudžiančių vairuotojų skaičius bei jų sukeliamos žalos, kurios kompensuojamos visų sąžiningai apsidraudusiųjų lėšomis.
Naudotų automobilių pirkėjams ima galioti naujovė, panaikinanti ne kartą aptartą problemą – kodėl iš Vakarų Europos atvežus automobilį, Lietuvoje nebegalioja jo techninė apžiūra?
Iki šiol Lietuvoje pirmą kartą registruojant naudotą automobilį reikėjo jį ne tik apdrausti, bet ir pereiti techninę apžiūrą. Dėl to tarp vairuotojų vis pasigirsdavo ironiški pastebėjimai – negi patikrinimas Vokietijoje prastesnis už lietuvišką.
Kuriozinė situacija – atvykus į konfiskuotų automobilių stovėjimo aikštelę ant savo automobilio stogo randate... kitą automobilį. Kaip teigia viena Kauno advokatų kontora, būtent į tokią situaciją pateko ir jų klientas. Dėl sugadinto automobilio istorija persikėlė į teismą ir nors bylą laimėjo automobilio valdytojas, stovėjimo aikštelės vadovas tokį sprendimą vadina absurdišku.
Kiek kilometrų jūs nuvažiuojate automobiliu per vienerius metus? 10, 20, 30 tūkstančių? Daugiau? Portale Autogidas.lt atliktos apklausos duomenimis, didžioji dalis respondentų automobilį naudoja sąlygiškai mažai – 58 proc. jų teigė nuvažiuojantys iki 20 tūkst. kilometrų per metus, rašoma pranešime.
LED technologijos yra visomis prasmėmis pranašesnės už senąsias kaitrines lemputes. LED šviečia ryškiau, naudoja mažiau energijos, o patys šviestuvai yra mažesni. LED puikiai tinka šviesoforams. Pasitelkus paprastas kompiuterines programas galima sukurti dinamiškus šviesoforus su laikmačiais, judančiais paveiksliukais ar net informaciniais pranešimais. Tačiau LED šviesoforai turi vieną didelį trūkumą, kuris kartais atbaido kai kuriuos miestus.
Eismas keliuose įprastai pagrįstas pasitikėjimu kitais eismo dalyviais, esančiais šalia. Tiesa, kartais net labiausiai patyrę vairuotojai atsiduria avarinėse situacijose, tačiau įvykus nelaimei įprastai viskuo pasirūpina draudimo kompanijos. Visgi pasitaiko ir tokių situacijų, kuomet eismo įvykio kaltininkas – neapsidraudęs privalomuoju draudimu. Kaip elgtis tuomet, pataria Mindaugas Balinskas, „Compensa Vienna Insurance Group“ žalų departamento vadovas.
„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2018 m. balandį Lietuvoje pirmą kartą įregistruoti 15’778 naudoti lengvieji (M1 ir N1) automobiliai, t.y. 5,6 proc. daugiau nei 2017 m. balandį (14’940 vnt.).
Antroje šių metų pusėje „Kia Motors“ visuomenei pristatys naują 48V įtampą naudojančią hibridinę „mild-hybrid“ sistemą. Naujos kartos „EcoDynamics+“ variklis padės dar labiau sumažinti emisijas, o elektros variklis padės automobiliui lengviau įsibėgėti. Energiją jam suteiks papildomos 48V baterijos. Ši sistema leis vidaus degimo varikliui ilgiau „ilsėtis“, kai savo darbą dirbs hibridinė sistema.
Automobilių nuomos paslaugas teikiančias įmones norima įpareigoti savo mašinose įrengti vadinamuosius alkoblokus – mechanizmus, leidžiančius užvesti variklį tik atlikus blaivumo testą.
Vyriausybėje svarstomas planas, kuriuo būtų siekiama mažinti avaringumą, skatinti konkurenciją vairuotojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo srityje ir kartu mažinti draudimo įmokų kainą.
Nuorodų sąrašas
Powered by BaltiCode